Veelgestelde vragen

1. Hoe meld ik me aan als nieuwe klant?

U kunt dit doen bij inloggen en kiezen voor registreer. Daarna kunt u uw gegevens invoeren en u ontvangt daarna een welkomsbericht per mail van ons.

2. Ons e-mailadres is veranderd, hoe kunnen we dat in jullie bestand veranderen?

Deze kunt u zelf wijzigen bij Mijn account, kies voor wijzig accountgegevens.

3. Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland zijn € 4,95, ongeacht het aantal artikelen in uw bestelling. Voor België zijn de verzendkosten € 9,95. Voor overige landen kunt u contact met ons opnemen voor de hoogte van de verzendkosten. Bij een bestelling vanaf € 50,00 worden er géén verzendkosten in rekening gebracht. Dit geldt alleen voor Nederland.

4. Is mijn bestelling goed doorgekomen?

U ontvangt altijd per mail een bevestiging van uw bestelling. Mocht dit niet het geval zijn, dan is de verzending van uw bestelling niet correct verlopen of is het door u ingevulde e-mailadres niet correct. Neemt u in beide gevallen zo snel mogelijk contact met ons op.

5. Heb ik 100% garantie dat alle artikelen leverbaar zijn?

Helaas komt het wel eens voor dat een artikel niet meer leverbaar is in tegenstelling tot wat de webshop aangeeft. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk per mail contact met u op. U heeft de keuze een ander artikel te kiezen, het bedrag van het artikel retour gestort te krijgen of kosteloos de gehele bestelling te annuleren. Wij doen ons uiterste best deze situatie te voorkomen.

6. Ik wil graag een artikel ruilen of retourneren

U kunt binnen 7 dagen na ontvangst een artikel ruilen voor een andere maat, kleur of voor een ander artikel. Dit kunt u doen door middel van het sturen van een mail. U mag een artikel ook retour sturen. Wij storten, na ontvangst van het artikel, het aankoopbedrag excl. verzendkosten zo spoedig op uw rekening terug. De kosten voor het terugsturen naar ons zijn voor u. Onvoldoende of ongefrankeerde zendingen worden door ons niet aangenomen.
Let op: Panty’s kunnen niet geretourneerd worden.

7. Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen

Neemt u zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij zullen zorgen voor een snelle en correcte oplossing.

8. Hoe kan ik betalen?

U kunt kiezen voor een betaling met:

Overboeking – U ontvangt via de betaalkassa en per mail de betaalgegevens van uw bestelling. U kunt de betaling met telebankieren of overschrijfkaart voldoen. (Betaaltermijn binnen 7 dagen, de bestelling wordt verzonden binnen 2 werkdagen nadat de betaling is bijgeschreven)

iDEAL – U kunt binnen iDEAL kiezen voor ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank en SNS Bank. Houdt uw bankpasje en evt. random/digi-reader bij de hand, deze betaling dient u gelijk af te ronden in de kassa.

9. Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

Uw bestelling wordt verzonden zodra wij uw betaling hebben ontvangen. Alle bestellingen binnen Nederland worden binnen 2 werkdagen na ontvangst van de bevestiging van uw betaling verzonden. Voor overige landen is de bezorgtermijn binnen 4 werkdagen. De bezorgkosten binnen Nederland zijn voor elke bestelling gelijk en bedragen €4,95, bij een bestelling vanaf € 40.00 zijn er geen verzendkosten.

  • Gegarandeerd de laagste prijs
  • Gratis levering bij bestelling boven € 50.00
  • Voor 16:00 besteld, volgende dag in huis
  • Gegarandeerd de laagste prijs
  • Gratis levering bij bestelling boven € 50
  • Voor 16:00 besteld, volgende dag in huis